Termeni si Conditii

  1. buntec.ro

Site-ul buntec.ro este administrat de SC Buntec Solutions SRL-D, CUI 36780020, J17/1638/2016, cu sediul social in Galati, Str. Tecuci, Nr. 204, Cp 800272.

Termenii si conditiile se vor aplica tuturor operatiunilor realizate intre cumparator si vanzator prin intermediul magazinului online https://www.buntec.ro si sunt disponibile cumparatorului in permanenta.

In cadrul acestei pagini se vor regasi urmatoarele concepte definite dupa cum urmeaza:

  • Cumparator: persoana sau entitate juridica care plaseaza o comanda, care are sau nu cont pe buntec.ro;
  • Vanzator: compania SC Buntec Solutions SRL-D care pune la dispozitie bunurile si serviciile;
  • Caracteristici: elementele specifice si descrierea produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului;
  • Comanda: generarea relatiei profesionale intre vanzator si cumparator prin responsabilizarea fiecarei parti conform Termeni si conditii si materializandu-se prin finalizarea comenzii.

Utilizare Site

Prin navigarea, logarea, respectiv prin plasarea unor comenzi prin intermediul site-ului https://www.buntec.ro, cumparatorul manifesta acceptarea termenilor si conditiilor prezente.

Vanzatorul  poate modifica Termeni si conditii fara a anunta, fiind recomandata revizuirea periodica a acestei sectiuni de catre cumparator.

Informatiile de pe site sunt proprietatea societatii comerciale Buntec Solutions SRL-D, acestea neputand fi preluate, transmise sau publicate fara acordul in prealabil al reprezentantului firmei, in caz contrar cumparatorul va suporta consecintele legislatiei in vigoare.

Limitarea obligatiilor vanzatorului

Vanzatorul isi va folosi mijlocele si cunostintele pentru onorarea tuturor comenzilor plasate prin intermediul site-ului.

Informatiile si pozele aferente produselor si serviciilor oferite de buntec.ro sunt preluate de la furnizori, acestea fiind cu caracter informativ. Vanzatorul si furnizorii sai nu sunt responsabili pentru informatiile incomplete, gresite sau pretul diferit.

Drept de modificare comanda

In situatia in care produsul comandat de cumparator are pretul sau caracteristicile gresite, vanzatorul va contacta cumparatorul pentru oferirea unei produs cu caracteristici similare sau pret similar.

Vanzatorul poate anula comanda, fara a genera obligatii pentru una dintre cele doua parti, in urmatoarele situatii:

  • Datele cumparatorului sunt gresite sau incomplete;
  • Preturile sau descrierea produselor si serviciilor fac subiectul unor greseli obiective;
  • Produsele comandate nu se afla in stoc.

Garantii

Produsele si serviciile vandute de buntec.ro sunt purtatoare de bon fiscal sau factura fiscala si garantie. Garantia este acordata in fuctie de obiectul comenzii si poate varia de la 3 luni la garantie pe viata.

Pierderea documentelor aferente garantiei sau a facturii fiscale genereaza pierderea garantiei, cumparatorul putand doar sa remedieza sau sa inlocuiasca produsul contra cost conform tarifelor percepute de vanzator.

Protejarea datelor cu caracter personal

Cumparatorul va furniza date cu caracter personal pentru finalizarea comenzii sau pentru crearea unui cont pe site-ul buntec.ro.  Societatea SC Buntec Solutions SRL-D care administreaza buntec.ro  va folosi datele cu caracter personal furnizate de cumparator doar pentru intocmirea facturii fiscale, contactarea in cazul unor nelamuriri privind comanda si pentru livrarea produselor comandate.

Nefurnizarea datelor cu caracter personal va duce automat la anularea comenzii. In cazul in care se doreste modificarea sau stergerea datelor cu caracter personal  furnizate de cumparator, acesta va trimite un mail la adresa buntec.solutions@gmail.com.

SC Buntec Solutions SRL-D este inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal avand numar de inregistrare: 0015493/11.07.2017  (Număr infochiosk: 310398332326).

Finalizare comanda

Produsele care fac obiectul unei comenzi devin propietatea cumparatorului doar dupa ce acesta semneaza confirmarea de primire si achita contravaloarea comenzii, nu cand intra in posesia fizica a produselor.

Dupa finalizarea comenzii prin preluarea produselor de la curier/Posta Romana, semnarea confirmarii de primire si achitare comenzii sau ridicarea acestora de catre cumparator de la locatia firmei, vanzatorul nu va raspunde pentru pierderea, deteriorarea fizica sau furtul produselor.

Daca produsele achizitionate de cumparator nu corespund cerintelor sau nevoilor cumparatorului, cumparatorul poate anula comanda contactandu-ne telefonic sau pe adresa buntec.solutions@gmail.com, iar daca acestea au intrat in proprietatea cumparatorului, inapoierea produselor va face obiectul returului.

In situatia in care cumparatorul primeste in urma finalizarii comenzii produse suplimentare comenzii, acesta poate sa le refuze in termen de 14 zile calendaristice de la livrare.

Prevederi legale

Daca au loc evenimente externe care nu depind de parti si impiedica indeplinirea obligatiilor partilor, nici vanzatorul si nici cumparatorul nu vor fi responsabili.

Prezentele clauze se supun legislatiei romane, iar eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabila intre cumparator si vanzator, cel din urma mijloc fiind adresarea unor instante judecatoresti.